четвер, 29 вересня 2016 р.

Знайомство

     Привіт!
     Нарешті я вирішила створити свій блог, довго до цього йшла. Мабуть, для мене стало замало просто бути гостем на різних форумах і захотілося чогось свого особистого.
     Першу свою публікацію почну з невеличкого знайомства зі своїм найдавнішим захопленням - вишиванням. Це вже потім прийшла любов до кулінарії та садівництва  - тоді, коли я вже стала дружиною, мамою і було величезне бажання готувати для своєї сім*ї щось особливе і цікаве, тоді, коли у нас з*явився маленький клаптик землі, на якому ми з чоловіком побудували омріяний будиночок і я почала вирощувати троянди. Про це все згодом, а зараз про вишивання.
     Вишиваю я ще зі школи - це вже більше 20 років. Робіт не так вже і багато. Показую не всі. Деякі роботи були подаровані і не залишились на згадку у фотографіях, інші ще чекають на оформлення.









        Всім приємного перегляду. Буду рада за коментарі (критику сприймаю добре) і знайомство. Всім гарного настрою, щастя, миру і добра!

8 коментарів:

  1. Відповіді
    1. Огромное спасибо, жаль не все есть возможность показать!

      Видалити
  2. Ира,сколько работ вышло из под иголочки! Разноплановые, необычные и такие трудоемкие! Так творить может только действительно творческая натура! Рада знакомству!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Валентина, я тоже очень рада знакомству! И огромное спасибо за отзыв о моих работах, мне очень приятно! Я очень люблю вышивать, правда свободно времени на любимое занятие не так уж и много.

      Видалити
  3. Iрино, якi ж чудовi у тебе роботи! Те, що вони вишивалися давно i довго, i викладенi тематичними пiдбiрками, - це дуже цiкаво! Менi дуже сподобалися вишиванки та рушники, новорiчнi кульки, iкона Пресвятоi Богородицi, "гортензiя" та "маки", морська пiдбiрка... Взагалi дуже багато цiкавих робiт, деякi хотiлося б роздивитися ближче... Може зробиш сторiнку в блозi з усiма роботами, тiльки в бiльшому розмiрi? Вибач, якщо втручаюся не в своi справи, але таку красу "грiх ховати"...)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Наташа, дуже дякую! Спочатку хотіла показати кожну роботу окремо, але мені здалося, що це займе дуже багато місця, тому і вирішила розбити по темам у вигляді колажів, а дооформлені і нові вже додавати по мірі їх виготовлення. Мої роботи можна ще подивитись тут http://ira-7.gallery.ru/watch?a=DNq-bBYp, там є деякі без оформлення.

      Видалити
  4. Привіт! Мене також, як і мою попередницю звати Наташа. Іра, я внесла ваш блог в лист блогів які читаю. Мені дуже приємно що ви пишете українською. Я вирішила також після 10 років писань російською перейти на українську мову.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Привіт, дуже рада знайомству! Пишу я українською, як і розмовляю з самого малечку. Звісно, в школі я вивчала російську і англійську мови, добре їх знаю, але спілкуватися мені українською комфортніше, бо це мова моїх батьків, мого роду, моєї країни де народилася, вона мені рідна.

      Видалити